حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 911 تعداد دیدگاهها : 0×
آواربرداری از بقایای حریق شفت فردا آغاز می‌شود
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
شناسه : 3872
1
مدیرکل مدیریت بحران گیلان: حق بین از آمادگی برای اسکان اضطراری 60 خانوار حادثه دیده در جریان آتش سوزی شهرک امامزاده ابراهیم شفت خبر داد و گفت: از فردا آواربرداری را آغاز می کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش گیل رسا ،محمدرضا حق بین  با اشاره به حادثه آتش سوزی مهیب در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت در بامداد امروز، اظهار کرد: مالکان واحدهای آسیب دیده ساکن و فصلی هستند.

وی با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه ۱۳۰ پلاک در قالب ۸۵ قطعه یک تا چهار طبقه طعمه حریق شده است، تصریح کرد: بنیاد مسکن استان در حال برآورد میزان خسارت و تعیین بیمه بوده که طی ۲۴ ساعت آینده اعلام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان از آمادگی برای اسکان اضطراری ۶۰ خانوار حادثه دیده خبر داد و خاطرنشان کرد: اسکان در محل حسینیه امامزاده ابراهیم(ع) انجام خواهد شد؛ البته مردم منطقه نیز اقدام به اسکان برخی از خانوارها کردند.

حق بین برخی از پلاک ها را مسکونی و برخی دیگر را تجاری دانست و یادآور شد: ماشین آلات راهداری و بنیاد مسکن در منطقه حضور دارند و پس از تعیین میزان خسارت، آواربرداری را آغاز می کنند.

وی با بیان اینکه هیچگونه قطعی در تاسیسات آب و برق و تلفن وجود ندارد، متذکر شد: به خانوارهای اسکان داده شده غذای گرم داده می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.